maanantai 9. huhtikuuta 2012

Keväisissä tunnelmissa

Huomenna olisi taas paluu arkeen, mutta ei mietitä sitä vielä sillä onhan tässä päivää jäljellä vaikka kuinka ja paljon.
Tänään olen viettänyt todella helpon päivän ja en ole tehnyt juuri mitään. Tai jos oikeen alkaa miettimään niin onhan sitä tullut tehtyä vaikka mitä. Ulkoilua, siivoilua, leipomista jne.
Siivoilin vaatekaappiani ja laitoin jo talvivaatteita hyllyjen perälle. Pakkasin UGG:it laatikoihin ja vein ne kesäunille.


Itse olen jo ihan valmis kevääseen!

Rairuohonikin alkoi viimein kasvamaan. Laitoin sen vähän liian myöhään kasvamaan ja nyt vasta pääsiäisen jälkeen se onkin valmis. No ensi vuonna sitten laitan sen aikaisemmin kasvamaan.



Tänä vuonna laitoin sen kasvaman Aalto-maljakkooni. Mielestäni se sopii sinne oikeen kivasti. Rairuohoni olen jo monena vuotena kasvattanu talouspaperille. Inhoan sitä mullan kanssa leikkimistä ja sotkemista. Talouspaperi on helppo ottaa pois ja heittää sitten koko juttu roskiin.
Leivoksista en ole vielä ehtinyt ottamaan kuvi ja tuskin ehdinkään, ne nimittäin aina häviävät parempiin suihin.

Tässä oli tiivistettynä minun maanantaini (meinasin kirjoittaa sunnuntai :D). En tiedä oliko tämä mikään kovin järkevä postaus, mutta koska en keksiny mitään parempaakaan tekemistä ajattelin kirjoittaa teille. 

Huomenna muuten minulla alkaa ehkä kaksi kamalinta kuukautta, sillä minun pitäisi elää ne ilman karkkia. Karkkilakko siis odottaa. 

Toivottavasti kaikilla on ollut hyvä pääsiäinen ja olette saaneet rentoutua. Huomenna taas kamala arki odottaa meitä kaikkia. 
Joten hyvää alkavaa viikkoa kaikille. Tai siis alkavaa työviikkoa. Ja koittakaa jaksaa. :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.