Mulla on ollu jo pidemmän aikaa yksi asuste haavelistalla. Nyt päätin, että ostan sen itselleni joululahjaksi. Kysessä on Mulberryn klasikko villahuivi.
Perjantaina Helsingissä ollessani päätin käydä Mulberryn liikkeessä katsomassa tätä huivi luonnossa ja samalla sovittamassa, että onko se juuri niin ihana kun ajattelen. No olihan se niin ihana, että ostopäätös vain varmistui. Tuo ihana huivi on siis mun joululahja itselleni. Kumpa kaikki olisi näin helppoa...
No aina pitää olla pienoin mutka matkassa. Niin myös tässä tilanteessa. Kaikki näyttää ja vaikuttaa täydellisestä, mutta sitten se ongelma. Se on tiskin takana!!! Mulberryn palvelu!!! Suoraan sanottunut surkeaa!! Ja tämä ei ollut ensimmäinen kerta, vaan samaan kohteluun jouduin kesällä ystäväni kanssa siellä vieraillessa.
Tiskin takana seisoo kaksi nuorta tyttöä, molemmat kyllä tervehtivät heti kun pääsen sisälle ja kysyvät jos voivat jotenkin auttaa. Tämä oli oiken, niinhän sitä pitää tervehtiä. No, katselin liikettää ja kun huiveja ei näkynyt kysyin. Toinen myyjistä törkkää mulle laatikon, jossa oli viisi mallia huiveista. Otin unelmani ja sidoin sen kaulalle. Sanoin, että mun pitää odottaa vielä kuukausi, että ostan sen sitten itselleni lahjaksi. No sitten kassalla oli vielä mies, joka juorusi toisen myyjän kanssa. Hän oli varmasti myyjä itsekkin tai jokin pomo, en tiedä. Tähän väliin hän tokaisee mulle todella epämielyttävään äänen sävyyn, että näitä huiveja on tullut vain 1000 kappaleen erä, että jos nyt tuon huivin haluat otat sen. Mä naurahdin ja sanoin, että odotan on huivia sitten tai ei. Jätin huivin tiskille ja lähdin mahdollisimman nopeasti ulos.
Tässä kun tätä tarinaa kerron kuulostaa se ihan normaalilta merkkiliikkeen palvelulta, mutta omasta mielestä se oli kaukana siitä. Samaisena päiväni kävin vielä Vuittonin liikeessä, sekä Della Margassa. Näissä molemmissa palvelu oli täydellistä ja sain lähteä liikkeestä hymy suin.
Mun ei enää tekis mieli mennä takaisin Mulberylle, mutta haluun sen huivin!!
Sen takia tämän tekstin tein ja ajattelinkin kysyä teiltä rakkaat lukijat, että oletteko tilanneet Mulberryn nettikaupasta mitään???Miten palvelu pelasi? Kauanko tuotteen saapimiseen meni?? Tuliko postimaksuja?? Jokainen pienikin yksityskohta kiinnostaa, joten nyt saat laittaa omaa mielipidettä kehiin.
No tälläisiä aloin miettimään aamupala pöydässä. Toivottavasti muilla on ollut parempi palvelua ja muistakaa, että nämä olivat vain omat mielipiteeni!
Olisin kiittollinen jos jakaisitte omia kokemuksianne, niin liikkeestä, kuin netistä tilaamisestakin. :)
Kuva: Mulberry
Itseäni ärsyttää vieläkin eilinen! Käy vilkuilemassa nettikaupassa ja itse olen ainakin huomannut, että monet tilaavat nettikaupasta sen helppouden vuoksi. Lähetti on saattanut tuoda ja postituskulut ovat pienet eikä mitään tulleja tms. tule, koska Euroopan sisällä kuljetus tapahtuu.
VastaaPoistaNiin ja piti vielä sanoa, että itse haluan kovasti liikkeessä nähnyn purppuraisen huivin, siinä paksummassa materiaalissa, aivan ihanat värit! Saatan nettikaupasta tilata ehkä!:)
VastaaPoistaMuaki on ärsyttäny koko päivän!! Ikävää tuollainen!!
VastaaPoistaLuulen kyllä, että kallistun tuon nettikaupan puoleen. Kaikkea pitää kokeilla ;)
Oi, se purppurainen huivikin oli todella kaunis, mutta minkäs teet kun yhdelle huiville olet sydämesi menettänyt.
Sama täällä! Haha, sulle sopii paremmin tuo klassikko!!:D Mun mielestä ja se on aivan ihana!
VastaaPoistaMulla on kasvotkin niin oudon väriset, että purppura on ehkä niihin paremmin sopiva! Olipa oudot selitykset...;)
Heheh kiitos!!! Tykkään siitä tosi paljon ja nyt olen päättänyt, että tilaan sen itselleni joululahjaksi. Piste!!! :DD
PoistaPurppura oli luonnossa todella kauniin värinen ja täytyy kyllä myöntää, että se sopisi sun kasvoihin paremmin.
Haha, hyvä päätös, kannustan!!:D Joo, tykkäsin enemmän siitä paksummasta purppurasta, jossa oli niitä puukuvioita. Jotenkin kauniimman värinen, vai mitä? Se siis mun talvihuivi.. Ylläri että valitsen huivin jossa on vähän vaaleanpunaista!:D Nimimerkillä: alesta lähti tänään kiva Peakin vaaleanpunainen ulkoilutakki mukaan... :D
PoistaHehe kiitos!!!
PoistaJoo, siinä purpurassa ja paksuna on tosi hyvä. Mutta toi mun klassikko ei ollu kovin kiva paksuna, se pitää olla vaan toi tavallinen, mun mielestä.
Oi, vaaleanpunainen on myös mun mieleen ;) En malta odottaa, että nään sun uuden takin. Kuulostaaki jo niin hyvältä :DDD
Ei iskenyt muakaan se klassikko paksussa materiaalissa, nou nou! Ehdottomasti otat klassikon klassisessa materiaalissa! :D Mun toi purppura taas iski, en oikein tykännyt siitä taas siinä klassisemmassa koossa! Hih, varmasti näet pian! Just kävin ulkoiluttamassa takkia!:)
PoistaKlassikko paksu: nou nou!!! Purppura paksu: yes yes!!!
PoistaTäysin samaa mieltä taas!!! ;DDDD
Kiva, että kerroit tuon kokemuksesi täällä. Minulla oli vähän sama ongelma, kun kävin joskus kysymässä Lily laukustani. Olin ostanut laukun sieltä jo aiemmin ja sitten huomasin siinä pienen kohdan, jossa läpässä tavallaan liima oli tullut yli. No 600 euron laukun kohdalla päätin mennä kysymään saako laukun vaihtaa tai jtn vastaavaa.. No ei saanut, myyjä sai pyyhekumilla irroitettua ylimennyttä liimausta, mutta suu mutrulla ja minulla oli aika kurja olo koska tunsin että vaivasin. Laukku tuli paremman näköiseksi, mutta periaatteestakin, tuollaisessa luksuskaupassa, ostoksen teko pitäisi olla pieni elämys ja niin, että sinne haluaa mennä uudelleenkin asioille..
VastaaPoistaSuosittelen nettikauppaa, itselläni kokemusta ja pelaa hyvin :)
Kiva, kuulla etten ole ainoa joka on kokenut ikävää palvelua. :)
PoistaMinusta on harmillista, että Mulberryn kaltaisessa kalliimmassa liikkeessä joutuu kokemaan ikävää palvelua. Ihan samanlailla minustakin tuntui, että olin vaivannut myyjiä liikaa muutamilla kysymyksillä.
Ja olen täysin samaa mieltä kanssani, että luksuskaupassa ostoksen teon pitäisi olla pienoinen elämys. Elämys kuten LV:llä! Sinne kauppaan palaan aina uudelleen ja uudelleen.... :DD
Suuri kiitos, että jaoit kokemuksesi tänne! :)