sunnuntai 30. joulukuuta 2012

2012 ---> 2013

30 joulukuuta! Se tarkoittaa sitä, että vuosi 2012 kääntyy pian historiaan. Vielä tämä päivä ja huominen päivä, sitten meillä onkin jo uusivuosi ja uudet kujeet- niin ainakin toivon.  

Kun kelaan ajatukseni viime vuoteen, tähän samaiseen päivään vuonna 2011 en osannut ajatella, että vuosi 2012 olisi näinkin tapahtumarikas, mitä se nyt on ollut. 
Tähän vuoteen on mahtunut kaikki tuntemisen osa-alueet, mitä ihminen voi vaan tuntea. Mun osalta ainakin! On iloa ja surua, onnistumisia ja epäonnistumisia, hyväksyntää ja pettymystä, vihaa ja rakkautta ja kaikkea muuta...
Vaikka tähän vuoteen on mahtunut kaikkea mahdollista juuri ilon ja surun väliltä, voisin sanoa, että tänä kuluneena vuotena olen kasvanut ihmisenä aivan valtavasti. Ja niinhän se on, että onnistumiset kasvattavat meitä, mutta epäonnistumiset vielä enemmän- tai ainakin itse uskon niin. 
Kuluneena vuotena olen kasvanut ihmisenä, mutta kyllä elämässäni on tapahtunut vaikka mitä muutakin. Lopetin yhden hyvin kauan kestäneet polun elämässäni, pidin todella ihanan kesäloman (palkintoshoppailin) ja loman jälkeen aloitin "uuden" elämän. Joskus uudet alut ovat hyviä. Mulla ainakin! :)
"Uuteen" elämääni kuului/kuuluu paljon uusia tuttavuuksia, parempaa tutustumista ystäviini ja heidä kanssaan enemmän vietettyä aikaa, terveellisempi ruokavalio, enemmän ja säännöllisempää liikuntaa, välillä palkitsemista uusia ihanilla asioillla ja mitä kaikke muuta. 
Mun vuosi 2012 on ollut oiken onnistunut ja samaa rataa aion jatkaa uutenavuotenakin. Muutamia asioita aion kuitenkin parantaa.

Liikunta ja terveellinen ruoka


Tätä olen kyllä jo harrastanut "uudessa" elämässänikin tänä vuonna, mutta tämä on todettu niin hyväksi, joten aijon jatkaa kahta kauheammin ;)
Yritän harrastaa liikuntaa 3-4 kertaa viikossa, mitä enemmän sen parempi, mutta ainakin 3 krt/vk. 
Säännöllinen ruokailu pitää pienien, epäterveellisten välipalojen napsimisen kurissa.
Aina yhtä innostava Elle-Marie haastoi mut mukaansa karkkilakkoon, joka alkaa 1.1.2013 ja kestää kuukauden. Mulla on kyllä synttärit tammikuussa, joten otin itselleni vapaudun sinä päivänä syödä muutaman karkin juhlan kunniaksi. Itse saan syödä karkkia siis aikaisintaa 2.2.-13. Olen aika innoissani tästä lakosta!! 
Kuinka moni on mukana?

Työ ja ihmissuhteet

383787_319902264709963_644681097_n_large


Uutena vuotena aion panostaa hyviin tuloksiin. Ne ovat asia, jotka panostavat mua tekemään töitä niska limassa. 


407138_308533115849293_156939262_n_large

Haluan tutustua uusiin ihmisiin ja syventää tuntemustani vanhojen tuttavien kanssa.  Tapaan uudet ihmiset omana itsenäni, en kenään muuna!

"Raha"
uudet hankinnat, matkustelu...

A_tdjipcqae-eg1_large

Uusi vuosi ja uudet hankinnat!
Ensi vuonna aion ostaa vain tarpeellisia juttuja. Mietin ainakin kolme (!!!!) kertaa tarvitsenko jotain uutta. Vältän hetken mielijohteesta tehtyjä ostoksia. 
Muutamia isompia hankintojakin olen miettinyt, mutta niistä tarkemmin erillisessä postuksessa ;)

Mdf7ynnb4tqjwwudmd8sx8s67n2vucbg_large

Talvilomalla lähden viikoksi yhteen ylläolevista kaupungeista. Siitäkin myöhemmin lisää.

Hauskan pito

Tumblr_mftzexfmyk1rlowrfo1_400_large


Olen välillä aika tosikko ja alan miettimään kaikkea aivan turhaa, jonka takia ihana todellisuus unohtuu. Välillä pitää pitää hauskaa ja unohtaa kurjat asiat hetkeksi. 
"Elä hetkessä!"- uusi mottoni ensi vuodelle.


Tässä olivat mun neljä suurinta uudenvuodenlupausta. 
Tuntuvat nyt tässä kirjoittaessa aika helpoilta ja osaahan olen "harrastanut" kuluneen vuodenkin aikana, mutta kyllä näistä varmasti saa päähän pinttymää...

Mitä uuden vuoden lupauksia sinä olet tehnyt???


Näissä merkeissä toivotan kaikille kivaa tämän vuoden tokavikaa päivää! :)

kuvat: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.