torstai 3. tammikuuta 2013

Perusjuttuja: Asu ja "uusi" laukku

Uusi Vuosi, uudet kujeet, niinhän se menee!
Aloitan kuitenkin tämän vuoden postaukset tutusti ja turvallisesti asulla. 
Tämä asu mulla oli päällä Uutta Vuotta juhliessa. Siis viime vuoden viimeinen asu ja tämän vuoden ensimmäinen. 



Tässä postauksessa puhuinkin teille H&M:ltä löytyneeestä täydellisestä Statement korusta, Joulupukki oli kuullut toiveeni ja Uutenavuotena ihana koru täydensi asuani.


Mä oon ihan totaalisen rakastunu kauluspaidan ja neuleen yhdistelmään. Tosin tämä asu on tällä hetkellä ainoa sellainen yhdistelmä, mutta lisää on kyllä mietinnässä...


Lomapäivät ovat menneet kivasti tekemmättä ei mitään. Vielä kolme päivää olisi jäljellä ja sitten edessä karu paluu arkeen.

Tänään kävin pikaisesti Helsingissä ja kotiin palasin ruskean paperikassin kanssa.


Mitään en kyllä ostanut!!
Kävin LV:llä laitatuttamassa Neverfulliini nimikirjaimeni. Nyt se on mun! :DD Samalla kassiin sai kivasti persoonallisuutta. Aivan ihana!! Ja jälleen kerran palvelu oli erinomaista! Mukavan myyjän ansiosta olisin voinut tehdä jonkun heräteostoksen...

Mitäs sanotte??

Kivaa viikon jatkoa kaikille!! :)

4 kommenttia:

  1. Niin tykkään tästä asusta, niin kuin hyvin jo tiedätkin!;) Mulla on kamala statement kuume!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiitos vielä murunen!! :)
      Munki tekis mieli kasvattaa kokoelmaani... Ne on ihania!! ;)

      Poista
  2. Oon jo pidemmän aikaan pohtinut tuon pienen Louis Vuittonin hankintaa! Mikä on tuon sun laukun tarkka nimi ja paljonko sillä oli hintaa tuon pitkän hihnan kanssa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laukku on Louis Vuitton Pochette (Accessoires). Laukku maksaa 260e ja hihna 150e, mutta nyt hinnakorotuksien vuoksi hinnat ovat nouseet. Laukku maksaa tällä hetkellä huimat 302e!
      Oon tykänny tästä mallista todella paljon ja se on ollutki kovassa käytössä- suosittelen! :)

      Poista

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.