sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Ihoon väriä

Olen luonnolliselta väriltäni todella vaalea ja viikon reissussa ei väriä pahemmin ehdi tulla. 
Olen vähän huijannut nyt jo etukäteen.
Nimitttäin itserusekettavan ja pilleriden avulla.



Nämä Doven itseruskettavat ovat mielestäni erinomaisia marketti laatuun nähden. Hintaa tälläisellä pullolla on noin 5 euroa, eli ei paha ollenkaan.
Tässä kyseisessa voiteessa on aika tuju haju, joten herkkä nenäisille en näitä suosittele.
Saatavilla on kaksi sävyä ja itselläni on molempia. Tummempaa (oikealla) käytän kesällä ja vaaleempaa (vasemmalla) olen laittanut talvisin.



Jokunen aika sitten Sokokselta mukaani lähti Piz Buinin itseruskettava.
Tässä tuotteessa kätevää on se, että rusketuksen sävyn voi päättää itse. Tosin hintaakin on sitten vähän enemmän, noin 26 euroa.
Tästä tuotteesta minulla ei ole omia kokemuksia, koska en sitä ole vielä raaskinut käyttää...
Mutta siis tässä tuotteessa yhdistyvät molemmat Doven tuotteet, koska talvella voi tehdä vaaleamman yhdistelmän ja kesällä tummemman.
Jos kiinnostuit kyseisen tuotteen löydät TÄÄLTÄ!!





Itseruskettavalla olen siis huijannut rusketusta hieman etukäteen, mutta ole syönyt myös pillereitä, jotka edistävät kauniin, tasaisen rusketuksen syntymistä.


Näitä olen syönyt melkein aina ennen reissuun lähtöä ja hyväksi havaittu.


Huomen aamulla olisi edessä aikainen herätys ja sitten lento kohti Dubaita. Pakkaukset ovat aika hyvällä mallilla muutamia juttuja lukuunottamatta...
Ajastan teile muutamia postauksia ensi viikoksi, jotta ette kuole tylsyyteen. 

Alkaako sinulla loma nyt? :)

Ihanaa sunnuntain jatkoa kaikille! :)

Muistakaa vastata vielä kyselyyn! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.