lauantai 27. huhtikuuta 2013

Ihonhoidosta

Mä oon aika huono kaikessa mikä liittyy milläänlailla ihonhoitoon
Mulla ei ole oikeen ikinä ollut mitään tiettyä sarjaa, jota käyttäisin  säännöllisesti ja ostaisin aina samaa sarjaa kun olen putilot loppuun käyttänyt. 
Aika usein olen ostanut tuotteita, joita ystäväni tai blogimaailma on hyväksi havainnut. Tästä on kasvojeni iho joutunut kärsimään. Käytän milloin mitäkin ja kasvoni eivät ole tottuneet yhteenkään tuotteeseen. 
Olen myös huomannut, että välillä käyttämäni tuotteet ovat olleet liian kovia herkälle suomalaiselle iholleni (ohut, herkkä sekä pintakuiva). Eli olen liika puhdistanut kasvojani ja vaikka kasvojen pudistaminen tärkeää onkin, niin liiallisesta puhdistamisesta on vain haittaa. Tästä on syntynyt näppyjä ja kun yrittää hoitaa niitä kuntoon liian voimakkailla tuotteilla niitä tulee vain lisää.  

Suurimmaksi osaa elämästäni olen käyttänyt Lumenen tuotteita, mutta olen kokeillut myös kaikkea muuta. Lumenen lisäksi minulla on ollut apteekista saatavia ACO:n tuotteita, jotka ovat olleet myös ihan hyviä. Sitten olen käyttänyt Cliniquen 3 Step- sarjaa, mutta se oli iteselleni liian voimakas. Näiden kaikkien "hyvien" tuotteiden lisäksi olen ostanut myös satunnaisia ihonpuhdistustuotteita marketeista. Niissäkin on paljon hyviä tuotteita, kunhan vain löytää omansa. Minä olen löytänyt muutamia hyviä, mutta en sellaisia että ostaisin aina uudelleen. 

Tämän kaiken selostuksen jälkeen haluan vain sanoa, että minulla ei ole koskaan ollut omalle ihotyypilleni sopivia tuotteita, joten päätin aloittaa kaiken ihan alusta. Tutulla ja turvallisella Lumenella.






Uusin ihonhoitotuotteet kerralla kuntoo Lumenen Basic Blue- sarjalla. Päivä- ja yövoide, puhdistusgeelia ja Natural Code- sarjaan kuuluva kuorinta. 


Lumenen tuotteiden lisäksi apteekissa käydessäni mukaani lähti vielä Weledan puhdistumaito.
Weledan tuotteet ovat luonnontuotteita eivätkä ne sisällä synteettisiä säilöntäaineita, väri- tai tuoksuaineita tai parabeeneja.
Tämä jos mikä on hellävaraista!



Nyt on sitten koko ihonhoito uusittu!
Toivotaan, että nämä tuotteet olisivat iholleni tarpeeksi helliä, mutta kuitenkin puhdistaisivat sen. 

Onko teillä kokemuksia jostakin näistä tuotteista?

Millaisia tuotteita itse käytät?
Suositko jotain tiettyä sarjaa ja ostat sitä aina vanhojen loputtua? Vai tykkäätkö vaihdella?

Kivaa lauantaina jatkoa kaikille!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.