perjantai 19. huhtikuuta 2013

Mahtava perjantai!

Vihdoin ja viimein perjantai!
Miten ihanaa!
Mä olen ainakin tällä hetkellä suunnattoman onnellinen.

Näin mä olen saanut perjantai-fiilikseni kasaan...


Lounaan jälkeen läheisetä kahvilasta haettu takeaway tee karhean kurkun parantamiseksi. 
Teetä hörppiessä ihastelin uutta paitaani (josta asua myöhemmin).


Kun tulin kotiin piti miettiä kaksi kertaa lähteäkkö pumppiin vai ei, koska lihakset ovat aika jumissa eilesen BodyCombatin jäljiltä. Noh, onneksi kuitenkin menin.
Meinaa sitä tunnetta treenin jälkeen ei voita mikään, kun pääsee oikein kuumaan suihkuun ja saa seistä siellä niin kauan kun haluaa. 


Salilta oli mahtavaa pyöräillä kotiin kaikessa rauhassa musiikin pauhatessa korvissa.

Tumblr_mi468i0y9m1rm3c5to1_500_large

Kotimatkani kruunasi maailman suloisin dalmaattialainen.

Koko matkan mulla soi vain yksi biisi kuulokkeissa. Tuorein löytöni ja aivan mahtava sellainen.

Suosittelen kuuntelemaan! ;)

Nyt menen laittamaan itselleni jotain herkullista ja terveellistä illallista. 
Ja nauttimaan tästä ihanasta perjantaista ja hyvästä, mutta hieman tiukasta olotilastani. 

Nyt on perjantai ja nautin tästä! Unohdan viikonlopun kiireet ja elän tässä mukavassa hetkessä!!

Toivottavasti teillä muillakin on ollut mahtava perjantai?!?!?

Viikonloppuja ystäväiseni!! :)

Kuvat: We Heart It

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.