torstai 25. heinäkuuta 2013

Tuurini mun

Eilinen Helsinki-päiväni oli todella onnistunut, vaikka tuurini oli taas matkassa
Menin heti aamulla Zaraan kun Helsinkiin saavuin ihan vain sen takia, että siellä on aina kauheasti ihmisiä, joten halusin välttyä ruuhkilta. Siinä onnistuin! Katselin ja kiertelin ihan rauhassa ja sitten silmiini osuivat kengät joita olen himoinnut TODELLA kauan. 
Seuraavassa kuvassa ne kengät ovatkin. 
Lainasin kuvan Alexan blogista, koska Zaran sivuilta sitä en löytänyt.

Kuva lainattu.

Hyllyssä oli tasan yksi pari jäljellä. Ja taas oli minun tuurini matkassa.
Kokeilin ensiksi toista kenkää ja se oli täydellinen. Laitoin vielä toisenkin kengän jalkaani vain kokeillakseni sitä. Hitsi vie! Se oli aivan liian iso. Toisessa jalassa ollut kenkä istui jalkaani niin hyvin, ei kiristänyt eikä puristanut, se ei myöskään ollut löysä. Tämä kenkä, jonka laitoin myöhemmin jalkaani oli todella löysä, hyvä kun pysyi edes jalassa. Minun oli pakko ottaa kengät pois ja katsoa niiden pohjiin. Toinen oli kokoa 37 (se oli se täydellinen) ja toinen 39! Noh, ajattelin että asia selviää kun kysyn myyjältä ja saan unelmien kengät kotiin. Ystävällinen myyjä meni katsomaan josko 37 löytyisi paria. Edelleen tuurini matkassa. Myyjä palaa luokseni tyhjin käsin ja kertoo ettei kummalleekaan kengälle löytynyt paria. Meinasi itku tulla! Ne olivat oikeasti täydelliset jalkaani ja juuri ne kengät joiden perään olen haaveillut koko kesän. Kyllä harmittaa!

Nyt jos joku tietää mistä itselleni yhden parin näitä kenkiä saisin, olkaa kultaisia ja ilmoittakaa minulle! :)

Sitten se hyvä asia. Tai noh..
Poikkesin eilen reissuni päätteeksi Mulberryllä ja tällä kertaa palvelussa ei ollut mitään moitittavaa. Mallaillin unelmaani jonkun aikaa ja myyjä oli todella avulias ja antoi minun mallailla kaikessa rauhassa. 
Ennen kuin menin Helsinkiin olin aivan varma siitä mikä tulee olemaan seuraava laukkuhankintani, mutta pyöröhdys Collage the Shopissa toi toisen kandidaatin.

Bags of my Dreams

Alexa on ollut se jota olen nyt jo jonkin aikaa miettinyt ja eilinen vierailuni vain vahvisti päätöstäni.
Tuo Guccikin oli todella mahtava. Mulla meni pää nyt aivan sekaisin siitä, että kumpi nyt olisikaan se seuraava.

Kummasta sinä pidät enemmän?

Tänään olen viettänyt vapaapäivääni urheillen ja auringosta nauttien. Aamulla herättyäni söin kevyen aamupalan, jonka jälkeen lähdin lenkille. Kun tulin lenkiltä vaihdoin kevyempää päälle ja otin pyörän alle. Pyöräilin vähän alle 30 kilometriä, jonka jälkeen suihku ja rahka maistuivat.
Huomenna taas töihin. Vapaat ovat kivoja, silloin kun niitä oikeasti tarvitsee. 

Tästä postauksesta tuli vähän outo, mutta oli pakko avautua näistä jollekin :D

2 kommenttia:

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.