lauantai 24. elokuuta 2013

Ostoslistalla

Monissa blogeissa onkin jo näkynyt ostoslistaa syksyksi. Munkin oli pakko koota oma listani ja tältä se näyttää.




Syksyksi/alkutalveksi klassinen kevyttoppatakki olisi ehdoton. Ohut, mutta niin lämmin ja mukava. Myös uudet mustat saappaat ovat kovassa etsinnässä. Olisin tarvinnut uudet saapikkaat jo viime talvena, mutta koska en osannut päättää monien ihanien väliltä, kengistä ehti omat kokoni loppumaan. Tänä vuonna yritän saada saappaat hommattua ja itse asissa olenkin jo muutaman hyvän vaihtoehdon löytänyt. Nahkasaappaiden lisäksi olen haaveillut jo pitkään nahkatakista. Minulla ei ole koskaan ollut edes tekonahkatakkia ja nyt voisi olla korkea aika hankkia aito. Asialla ei kuitenkaan ole hengen hätä ja jos en tänä syksynä nahkatakkia löydä se ei haittaa. Nahkatakin lisäksi myös farkkutakki on sellainen vaate, jota en ole koskaan omistanut. Tälläkään asialla ei ole mikään kiire, mutta jos hyvän mallin löydän voin sen kotiuttaa.
Punaisia housuja olen haaveillut jo keväästä asti, mutta päätin luovuttaa ja ostinkin kesäksi punaiset shortsit. Nyt syskyn tullen himo punaisten housujen perään on kasvanut. Saa nähdä miten käy!
Mulberryn Tamaran ja Tree Wrapin väliltä mietinkin täällä. Nyt kuitenkin päätös on tehty, mutta pidän teitä vielä hetken aikaa jännityksessä, koska huivi kotiutuu vasta muutaman viikon päästä.
Toinen asuste, josta haaveilen on Marc by Marc Jacobsin Katie rannekoru. Tämän päätin kuitenkin ostaa itselleni joululahjaksi, joten sitä joudun vielä hetken odottamaan.

Sitten check- tuotteet. Tämä postaus on ollut minulla jo ties kuinka kauan luonnoksissa ja kerrankin olen ryhtynyt tuumasta toimeen ja tehty ostoksia. 
Omat ihanat Nike Freet esittelenkin jo täällä. Ne oli kyllä nappi ostos!
Viime syksyn burgundy villitys on villinnyt minua vielä tänäkin vuonna, tällä kertaa neuleen muodossa. Kaupoilla pyöriessä H&M:ltä löysin alesta täydellisen perusneuleen ja juurikin burgundyn värisenä.
Mangon nettisivuilla olen himoinnut jo pitkään puuvillaista neuletta ja eilen Mangossa pyörähdettyäni sain tämän ihanan neuleen viimein itselleni.
Tästä listasta jäi vielä uupumaan printti t-paita, jonka löysin tänään itselleni Lindexiltä.

Ajattelin esitellä nämä ostamani tuotteet erillisessä postauksessa kunhan vaan saan tuotteet kuvattua. ;)

Tälläistä siis minulla on ostolistallani syksyä ja talvea varten.

Mitä sinun listaltasi löytyy? Onko meillä joitakin samoja juttuja?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.