torstai 2. helmikuuta 2012

Kevättä pakkasen keskelle

Eksyin tässä muutama päivä sitten H&M:n nettisivuille ja se taisi olla suuri virhe. Nyt olen tässä viime päivät vaan himoinnut ihania kevätvaatteita. Tosin kevätvaatteita ei vielä millään tarvitse, sillä mittari näyttää ulos -20 astetta. Hyytävän kylmää!
Mutta kokosin kuitenki kollaasin ihanista vaatekappaleista joita minun pitäisi saada:


Olen aivan ihastunut kahteen väriin: tummansiniseen ja beigeen. Tässäkin kollaasissa on vain näitä värejä! Minusta tämä yhditelmä on mitä mainion ja sitä tulen käyttämään keväällä ja kesällä. Molemmat on ovat ihania perusvärejä, mutta kuitenkin niissä on sitä jotain.

Listalla on siis housuja, puseroita, toppeja, bleiseri ja hame. Minun täytyy tunnustautua, sillä en omista vielä yhtään kunnollista bleiseriä. Bleiseri minun piti hankkia jo viime kesänä, mutta jotenkin sellaista hyvän mallista ja väristä ei sitten vain löytynyt joten jätin sen sitten tämän vuoden hankitalistalle. Mutta jos tälläiset tuotteet saisin hankittua täksi kevääksi ja kesäksi. Ja uusi trenssi pitäisi myös hankkia.

Viikonloppuna menemmekin sitten ystäväni kanssa Helsinkiin viettämään syntymäpäiviäni. Samalla sitten vähän shoppailemaan, ja Voisin katsastaa mitä uutuuksia kauppoihin on tullut.

Huominen vielä ja sitten onki jo viikonloppu. Koittakaa kestää tämän pakkasen keskellä. Nyt se talvi sitten vihdoin ja viimein tuli!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.