lauantai 29. syyskuuta 2012

3 kertaa syksyn yläosat

Tässä lauantaiaamun kunniaksi katselin hieman netissä kauppojen tarjontaa vaateista, joita kipeästi tarvitsisin syksyksi ja tulevaa talvea varten. 


1. Vaalea palmikkoneule
Ihan ensimmäiseksi tarvitsisin vaalean palmikkoneuleen tummansinisen kaveriksi. Tämä Lindexin Holly&Whyte yksilö on kiva, mutta sen alaspäin  levenevä malli on minusta hieman outo. Neuletta olen myymälässä katsellut ja olen todella ihastunut sen pehmeään materiaaliin, jossa on myös angoraa. Materiaalin takia siitä lähtee myös aluksi irto karvaa aivan valtavasti. Kiva neule, mutta ei juuri se mitä mä etsin. 





2. College- pusero
Toivelistalla olisi myös collari, joka olisi tyylikäs, mutta kuitenkin helppo yhdistää päälle silloin kun ei oikeen mitään muuta jaksa miettiä. Tähän Mangon collariin olen todella ihastunut, mutta sen saaminen omaan vaatekaappiin on vain ollut vaikeaa. Olen aina kävelly kaupassa ohi ja ajatellut, että se ei ole mua varten. Kyllä se vain on, haluan sen omakseni!! Teksti ja paljetit ovat niin ihanat- naisellinen, mutta rento. Tätä college- puseroa ei ole myöskään hinnalla pilattu. 



3. Poncho/ Keeppi
Todella noloa myöntää, mutta minulla ei ole koskaan ollut ponchoa. Tänä syksynä olen päättänyt korjata asian. Tähän Lindexin Holly&Whyte keeppiin olen suorastaan rakastunut. Pidän sen väristä ja tyylikkääsät mallista. Kultaiset napit ovat piste iin päälle. Tätäkään keeppiä ei ole hinnalla pilattu! Voi olla, että tämä on se etsimäni yksilö. 



Yhden näistä kolmesta yläosasta olenkin jo hankkinut, mutta esittelen sen teille myöhemmin... :)


Oikeen kivaa ja rentoa lauantaita kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.