sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Dear Santa

Leikin tänään taas pitkästä aikaa Polyvorella ja sain aikaiseksi joululahjatoiveitani kollaasin muodossa. 
Näitä minä toivon tänä vuonna!


Joululahjoja



No ehkä ei ihan noita kaikkia kynsilakkoja, mutta yksi ainakin! ;) 

CIATÉn CAVIAR MANICURE haluaisin kovasti kokeilla. Essien lakkoja olen himoinnut jo pitkään ja tavalliselle nudelle on aina käyttöä. O.P.I:n Skyfall kokoelma on jokaisen Bond fanin unelma, niin myös minunkin. Tällä hetkellä vain tuntuu, että tuo kokoelma on loppunut joka paikasta. :(


Tuota YSL:n meikkivoidetta kokeilin pienen näytteen muodossa ja se oli erinomainen! Peitti juuri sopivasti, mutta silti oli luonnollinen. 
Ensi vuonna olen menossa lentokentälle joten voi olla, että hankin sen sieltä.
Onko teillä kokemuksia tästä meikkivoiteesta??

Uudelle puhelimelle olisi enemmän kuin suuri tarve. Nykyinen puhelimeni vetelee viimeisiä ja kauhulla odotan päivää, jolloin se pimahtaa loppullisesti. 
Unelmani olisi valkoinen iPhone, mutta nyt olen alkanut miettimään myös Samsung Galaxy s3.
Onko näistä kokemuksia?? Tai suositteletteko jotain aivan muuta mallia?? :)

Lämpösille rukkasille/hanskoille on aina täällä Suomessa käyttöä ja silmäni osuivatkin Ugg:in rukkasiin. Niin lämpöisen näköiset!

Uudelle kihartimelle olisi todella paljon tarvetta, sillä nykyinen joka minulla nyt on on todella huono. En tykkää...!!
Haluaisn kihartimen jolla tulisi isot, kuohkeat kiharat.
Uusi pyjama on aina käytännöllinen! :DD

Lukemiseksi haluaisin Lauren Conradin L.A.Candy- kirjan!

Kuvan Mulberryn huivi hämää, sillä juurihan sain omani- en siis ole haluamassa uutta!!! Se oli yksi toiveeni ja nyt onkin jo toteutunut! :)


Näitä minä toivon! 

Mitä sinun listaltasi löytyy?? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.