lauantai 8. joulukuuta 2012

Aikainen joululahja itselleni






Jokin aikaa sitten avauduin teille Helsingin Mulberry- liikkeen huonosta palvelusta ja siitä mitä olisin liikkestä halunnut ostaa. Mulberryn klassikkohuivi Check Scarf on kummitellut jo jonkin aikaa mielessäni ja tänä talvena päätin, että ostan sen itselleni joululahjaksi. No, koska liikkeessä oli huono palvelu päätin, että tilaan sen Mulberryn netistä ja sainkin lukijoiltani hyviä kokemuksia heidän käytettyään kyseistä palvelua. Kiitos niistä!! Koska nopeet syövät hitaat en omaani ehtinyt tilaamaan liiallisen mietinnän tuloksena. Minun pitäisi oppia, että jos jotain todella haluan se pitää hommata heti eikä viikon päästä. 

Välillä olin vaihtanut huiviani jo toiseen malliin, mutta sitten saapui pelastava enkeli. Rakas ystäväni kävi eilen Helsingissä ja lupautui käymään puolestani Mulberryllä katsomassa josko huiviani heillä vielä olisi.
 Eilisestä vapaapäivästäni tuli täydellinen, kun ystäväni soitti minulle ja kertoi kävelevänsä Mulberryn paperikassi kädessään. Taisi siinä muutama kiljahduskin tulla! Olin niin iloinen ja kiitollinen, kun ystäväni viitti nähdä tämän vaivan yhden huivin eteen. Kiitos vielä murunen miljoonasti!! :)

Ihailkaa nyt uutta kultaani! ;)









Ja olihan se pakko ottaa heti tänään käyttöön.








I love it!!!!

Aivan täydellinen!!

Tämän ja eilisen päivän lauseeni on ollut: "Asioilla on tapa järjestyä, myös tälläiselle hitaalle kuin minä!"

Oletteko te jo ostaneet itsellenne jotain aikaiseksi joululahjaksi?

Oikeen kivaa viikonlopun jatkoa jokaiselle!! :)

4 kommenttia:

  1. Ihanaihanaihana! Love it!!!:)) Eipä mitään muru, shoppailuavuksi suostun milloin vain uudelleen!:)) Mun on nyt ihan pakko saada itsekin huivi nyt heti!!!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana- en voi sanoa sitä tarpeeksi!! :DDD
      Tää Mulberryn huivi on vähän sellainen jokaisen naisen tarve, ihan minä värinä vain! ;)

      Poista
  2. Tuo on kyllä niin ihana! Toivottavasti noita on vielä liikkeessä kun sinne huomenna menen;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan ihana!! Pidetään peukut pysytssä, että ssisit omasi!! :)

      Poista

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.