torstai 13. joulukuuta 2012

Uusi huivi kovassa käytössä

Nyt tulee kunnon pläjäys asujen muodossa!

Tällä viikolla olen melkein joka päivä yrittänyt keksiä päälleni jotain, mihin sopisi uusi Mulberryn huivini. Tähän menessä olen kaksi kertaa onnistuntu ja tässä olisikin vähän kuvia tuotoksistani.


Neule ja paita//H&m Farkut//Cubus Huivi//Mulberry Laukku//LV





Tässä asussa olin muutama ilta sitten iltamenoissa. 
Olen kovasti ihanastunut neuleen ja kauluspaidan yhdistelmään ja tässä pääsin sitä vihdoin kokeilemaan. Tykkään!!



Aamulla jaksoin jopa kihartaa hiukseni. Tässä ne ovat vielä aika "tuoreet", mutta päivän mittaan ne lässähtävät kivasti. Musta lässähtäneet kiharat on kivoimmat! Vähän rennommat.











Paita//Cubus Farkut//Lindex Huivi//Mulberry


Tänään taas kaivoin kaapistani nuo burgundyn väriset housut ja yhdistin ne valkoiseen löysöhköön paitaan. Huivi sopii asuun, kuin nenä päähän!!

Tuota uutta huivia voisin käyttää vaikka joka päivä! Se on aivan ihana! Nappi ostos.

Nyt menen laittamaan kynnet, jotka eilen jäi tekemättä. Oli muuten aika orpo päivä tänään ilman kynsilakkaa- jotenkin tuntuu, että nykyään se on osa minua. Ystäväni aina sanoo, että jos hän ei ole meikannut joku on pielessä ja pahasti. Minä voisin sanoa, että kun kynsiäni ei ole lakattu kaikki ei ole kunnossa. Nyt kyllä on, en vain eilen ehtinyt. :DD

Näissä merkeissä toivotan jokaiselle oikeen suloista Lucian päivän jatkoa!! :)

6 kommenttia:

  1. Huivi on niin ihana! Hih, ylihuomenna mullakin EHKÄ omani! Mulla niin vahva tunne, että on loppu silloin.:D Ihanaa Lucianpäivää kaunotar!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, niin on!! :DD
      Oioi, kyllä sulla omasi siihen mennessä on. Ja kyllä sitä varmasti saa!! Mieti kuinka kauan mäkin mietin ja sitä oli kuin olikin siellä vielä... ;DD
      Samoin, ihanaa Lucianpäivää Murunen!! :)

      Poista
    2. Tää on muuten ainoa kerta tänä vuonna, kun jotain sun haluamaa on vielä sun jahlailujen jälkeen jäljellä kaupassa!:D Tuli vaan mieleen!:D Ääks toivotaan!;)

      Poista
    3. Kerranki mulla oikeesti oli onnea mukana, voiko enää ilosempi olla?? :DD Kyllä säki huivisi saat!! :)

      Poista

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.