maanantai 28. tammikuuta 2013

دبيّ‎ it means...

Olen teille jo moneen kertaan vihjannut, että olen lähdössä lomalle. Olen puhunut tax-freestä sun muista, mutta kohdetta en ole kertonut. Tai olenhan minä siitä vihjannut, mutta kohdetta en yksinkertaisesti ole kertonut. 
Maanantain kunniaksi tai ehkä sen iloksi haluan sen teille kertoa, koska en meinaa enää pysyä housuissani.


Dubaihin olen siis lähdössä viettämään talvilomaani!



Hotelli on nimeltään Belvedere Court.
Ja näin siitä sanotaan Aurinkomatkojen sivuilla:

Viihtyisä Belvedere Court sijaitsee Dubain suurimpiin kuuluvan Burjuman-ostoskeskuksen lähistöllä. Hotelli sopiikin hyvin shoppailusta pitäville. Huoneistohotellissa on hyvin varustetut ja mukavan tilavat huoneistot. Kattoterassilla on uima-allas ja huoneistohotellissa on myös kuntosali, sauna ja höyrysauna.

Oletuskuva (Default picture)


Uima-allas kattoterassilla ja kuntosali ovat todella mieleeni! 

Matkalle lähden 18.2 ja palaan siitä sitten viikon päästä!


Tätä lomaa on odotettu jo heinäkuusta lähtien ja päivä päivältä kuume lisääntyy enstisestään.

Onko joku teistä lukijoista käynyt Dubaissa?
Mitä mieltä olette? Minne kannattaa mennä?


Tälläinen piristys tähän viikon alkuun! 
Kivaa alkanutta viikkoa kaikille. :)
Kuvat: Aurinkomatkat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.