lauantai 23. maaliskuuta 2013

Lauantain kuulumiset ja asu

Hyvää lauantaipäivää kaikille!
Toivottavasti kaikilla on ollut tähän menessä mukava lauantai.

Minulla meinaa on ollut!
Heräsin aamulla mukavan ajoissa, söin rauhassa aamiaisen ihanasta auringonpaisteesta nauttien ja sitten lähdin kohti jumppaa. Miten mukavaa onkaan aloittaa aamu kunnon jumpalla. Sellaisella jumpalla, että reidet ja pakarat ovat hapoilla vieläkin. Olin ihan vain RVP:ssä, mutta tällä kertaa se taisi tehota paremmin kuin koskaan aikaisemmin. 
Jumpan jälkeen pyörähdin Intersportissa ja jotain itselleni löysinkin, niistä lisää huomenna.
Nyt odottelen, että kynsilakka kuivuu, jotta pääsisin meikkaus puuhii, sillä olen lähdössä illaksi kylään.
Tälläinen rento asu valikoitui päälle.





Kauluspaita, vaaleat farkut ja Conssit.
Tänään lämpömittarikin hipusi nollaan, joten se tarkoitti automaattisesti Consseja.
Haluaisin alkaa käyttämään noita valkoisia ihanuuksia ihan kokopäiväisesti enkä vain kerran viikossa ilmojen antaessa siihen mahdollisuuden. Haluan jo niiiiiiiin kovasti kevää!!!

Onko muita kevään odottajia???

Minä lähden nyt laittamaan itseäni kuntoo!
Mahtavaa lauantain jatkoa kaikille!! :)

P.s. Huomasitteko uuden ulkoasun? Mitäs sanotte? ;)

2 kommenttia:

  1. Mukavan oloinen perusasu, tuommoisessa voisin kulkea päivittäin :) Ja conssit kulkevat jalassa lähes päivittäin, ne ovat vaan niin kivat ja käytännölliset! Ainoastaan nauhojen solmimiseen menee joskus hermot :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Emmi! :)
      Conssit kyllä ovat todella ihanan, mutta täällä Suomessa omat varpaani eivät kestäisi läpi kylmän talven. Minä olen laittanut nauhat löysäsäti kiinni niin, että vain törkkään ne jalkaani. Se on kätevää! :)

      Poista

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.