torstai 9. toukokuuta 2013

08/05/2013 - Raitamekko

Ah, mä oon rakastunut!
Mun uuteen raitamekkoon! Se on ihan täydellinen pienen tuunauksen jälkeen ja varmasti yksi tulevan kesän käytetyimmistä vaatteista. 
Mulla oli eilen mekko päällä ja vaikka suht. lämmin olikin laitoin kuitenkin sukkahousut, koska valkoiset sääreni eivät olleet koko kansalle esittellykunnossa, vaikka niitä teille jo esittelinkin ;)


Takki//Vila Huivi//Ulkomailta Laukku//Global


Aamulla olisi ehkä voinut ottaa trenssin.

Mekko//GAP Balleriinat//H&M


Kello//Gant Rannekoru//Thomas Sabo

Kynsissä Lumene Palava Sydän


Mekon täydellinen väri ei taaskaan kuvissa tule kunnolla esille liian kirkkaana paistavan auringon takia, mutta ehkä mielummin liian kirkas kun ei ollenkaa. 

Aika perus settiä: mekko ja sukkikset. Ja niin überkivaa kun heti jo aamulla tarkeni sukkahousuissa ja balleriinoissa. Happy me!!

Mitäs sanotte mun uudesta ihanuudesta? :)
Mä ainakin tykkään aivan hirveästi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.