perjantai 10. toukokuuta 2013

Sanoja seinälle

Nyt jatkoa sille alkuviikon tekstejä sisustuksessa.

Mulla on meinaa pienoinen kriisi yhden seinäni kanssa. Seinällä on ollut jo jonkin aikaa Marimekon Ananas- kankaasta tehty taulu ja nyt se alkaa jo kyllästyttämään.


Tämän taulun tekemistä mietin kauan ja kankaan valinta oli minulle todella suuri haaste. Mielestä kangas on todella helppo tapa tehdä taulu.
Ajattelinkin silloin joskus kun taulun tein, että vaihdan vain kankaan ja saan helposti uuden taulun. No seinällä sama taulu on ollut remontista asti ilman minkäänlaista muutosta. 
Nyt kuitenkin yksi ilta selailin netin ihmeellistä maailmaa ja minulle tuli inspis. 
Sanoja seinälle. Teksti. 


Jotain tuon tyylistä. Mutta kysymysmerkiksi syntyy millainen teksti? Mitä siinä lukisi? Millä fontilla? Ja mikä väri?

Mä olen nyt viettänyt muutamia aikoja (päiviä) näitä tekstejä katsellessa. Jollain lailla tiedän mitä haluan, mutta sitten kun alan katsomaan ja valitsemaan tekstejä pääni tyhjenee kokonaan.

Olen löytänyt paljon kivoja tekstejä, mutta niitä on niin paljon etten osaa päättää.


Nämä tekstit ovat Tarravimman sivuilta.
Mielestäni näistä ehkä kivoin on: 
"Pienet asiat tekevät elämästä suuren."

Tässäkin kollaasissa on koottu sekä englannin- että suomenkielisiä tekstejä, koska kielenkin valinta tuottaa minulle SUURIA ongelmia.




Nämä kuvat ovat taas Walldecor sivuilta. 
Näistä eniten mieleen on: 
"Maailmalle olet vain joku mutta jollekin olet koko maailma."

Tälläisiä olen katsellut. Onhan niitä vaikka kuinka paljon lisää, mutta nämäkin tuottavat jo ongelmia, suuria sellaisia. 

Yritän nyt miettiä tässä ja tehdä päätöksen mahdollisimman nopeasti. 

Sitä ennen haluaisin kuitenkin kysyä teiltä, että löytyykö kotoasi seinältä/seiniltä tekstejä? Ja jos löytyy niin millainen?

Olisi mahtavaa kuulla teidänkin mielipidettä tähän asiaan!

Loppun vielä aivan ihana teksti!

Aurinkoista viikonloppua kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.