sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Uusi lemppari Chanelilta

Sain jo aikoja sitten ystävältäni tuliaisiksi hurmaavan Chanelin huulikiillon. Olen ihastanut tähän niin paljon, että olen kokonaan unohtanut esitellä ja suositella sitä teille. 

Välillä itselläni on sellaisia taukoja etten ollenkaan käytä huulikiiltoja, mutta nyt varsinkin kesää kohden mentäessä alan kaivamaan kaikki varastoihin jääneet kiillot esiin. Itse käytän hyvin neutraaleja värejä ja ehkä enemmän juurikin sellaisia, joissa on kiiltoa kuin väriä. 
Usein huulikiiltoni eivät ole mitään ihmeellistä merkkiä vaan ostan niitä silloin kuin tarvitsen, eikä minulle merkillä ole niin suurta väliä kunhan sävy on hyvä.
Mutta kyllä sen huomaa jos on joku hyvä merkki kysessä!





Tämä Chanel Sirocco 327 on yksi parhaimmista huulikiilloista joita olen käyttänyt. 
Se levittyy ja pysyy hyvin. Se tekee huulista täyteläiset ja kiiltävät. Se on kaikin puolin täydellinen!

TÄSSÄ postauksessa olen aikaisemmin puhut huulituotteistani ja tälläinen kaunis ja hyvä yksilö on kyllä aivan mahtava lisäys kokoelmaani. Harmi vaan, että kaikki hyvä loppuu aikanaa. 

Oletko sinä törmännyt johonkin hyvään tuotteeseen, josta on tullut lempparisi?

2 kommenttia:

  1. Hei kiitti tästä, oon miettinyt mitä testaisin seuraavaksi, niin tämä olisi kyllä yksi hyvä vaihtoehto. :) Dioria olen myös harkinnut. Katsotaan kumpaan päädyn.
    Käy katsomassa myös minun blogini: http://blogilana.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyypä käydä kurkkaamassa!

      Kiva kuulla, että postuaksesta oli jotain hyötyä. :)

      Poista

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.