keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Kevääksi jotain, mitä minulta vielä puuttuu

Kevääksi minun on tehtävä ainakin yksi kenkähankinta. Nimittäin haluan Conversen tennarit itselleni. Kyllä, tunnustaudun ettei minulla ole yhtiäkään Converseita. Converseja, jotka löytyvät melkeimpä kaikilta, iästä, sukupuolesta ja tyylisuunnasta huolimatta. Itse olen vielä aivan ihmeissäni, että minä haluan tennarit, Conversen tennarit. En ole ikinä niistä mitenkään erityisen paljon pitänyt, mutta nyt minulle tuli sellainen olo, että jotkut kengät minulta puuttuvat. Ja tähän asiaan pitää tehdä muutos, mahdollisimman nopeasti. Ainoana värinä minä kengät ottaisin olisi valkoinen tai musta, mutta ehkä mieluummin kuitenkin valkoisena. Valkoiset lyhyet Conversen All Star Core Ox minulle, kiitos. :D
Tennarit Converse ALL STAR CORE OX White
Tennarit Converse ALL STAR CORE OX White
Tennarit Converse ALL STAR CORE OX White

Aivan ihanat! En malta odottaa, että saisin kengät jo jalkaani.

Olen tässä jo miettinyt muutamia kivoja asuja näiden ihanien kenkien ympärille, mutta palataan sihen myöhemmin.

Nyt vielä loppuun huomautus kaikille:
En todellakaan ole mikään tennari tyyppi, joka kulkee vuodesta ja vuodenajasta toiseen tennareilla ja jolta löytyy kaikki Conversen mallit ja värit. Ei, se en todellakaan ole minä! Niin kuin jo aikasemmin sanoin olen itsekkin vielä aivan ihmeissäni tästä "mieliteosta" (jos sitä siksi voi kutsua? :D). Yhdet riittävät minulle, ainakin aluksi elleivät Converset tee minuun lähtemätöntä vaikutusta. :DDD

Hyvää keväistä viikon jatkoa kaikille! Ehkä kohta voisi jo tennareita alkaa käyttää. :)

Kuvat: Spartoo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.