maanantai 9. heinäkuuta 2012

Ihanasti ennen matkaa

Olen kyllä todella huono matkaan lähtijä :DD
Matkalle on aina ihana mennä, mutta kaikki se valmistelua ei minua kiinnosta sitten olenkaan. Tänään olen nähnyt ihanaa ystävääni, joka juuri itse palasi reissusta ja nyt on minun vuoroni. Joimme lasilliset kuohuvaa (pullollisen ;)) ja höpöttelimme kaikkea maan ja taivaan väliltä. Aivan mahtavaa oli. Kiitos seurastasi E! :)
Kun olin toiselta ystävältä päässyt lähdin heti tapaamaan toista hyvin rakasta ihmistä. Hänenkin kanssaan oli oikeen mukavaa! 
Tämän kaiken menemisen takia en pahemmin tavaroitani ole ehtinyt katsomaan. Ymmärrätte varmasti. 
Aamulla onneksi ehdin joitakin katsoa, mutta hyvin vähän. Ja tässä minä vaan istun koneella hoitamassa bloggaajan velvollisuuksia. Muutama postaus on tehty valmiiksi, mutta nyt ne vain pitäisi ajastaa. Yritän myös päästä koneelle ja näpytellä teille jonkin tervehdyksen etelän lämmöstä. 
Tässä kuitenkin muutama kuva tältä päivältä! 






"Keep Calm and Carry on Shopping"




Mottomme: "Dreams, Love and Hope" 


Muutamat vaatteet ja erityisesti kengät katottuna. 




Kynsilakkoja 10 päivän matkalle tarvii muutaman. Valitsin nyt tälläisiä hieman värikkäämpi, koska etelään ollaan menossa. 


Ihanasti on kyllä tämä päivä vierähtänyt! :)
Nyt menen vielä katsomaan viimeiset tavarat ja sitten pää tyynyyn, että huomenna jaksaa matkustaa.


Hyvää alkanutta viikkoa jokaiselle ja lomalaiset nauttikaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.