sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Ruskeeta palkintoshoppailua

Eilen päivällä sitten suuntasimme ystäväni kanssa Helsinkiin ja Louis Vuittonin myymälään (kävimme kyllä muuallakin ;)). Palkitsin itseni viime keväästä ja syksystä ihanalla laukulla, jota olen miettinyt todella kauan. 

Eva Clutchin olisi ottanut monogram kuosina (totta kai!), mutta kun kaupassa kokeilin laukkua aloin miettimään tuota kultaista lyhyempää hihnaa. Sitä kun ei saa irti, puoliksi vain. Ajattelin, että se on liian juhlava arki käyttöön. Muutenhan laukku on aivan mahtava ja voi olla, että sen vielä jonain päivänä tulen hankkimaan ;DD

No, enhän minä tyhjin käsin kuitenkaan lähtenyt vaan pysyttelin haluamassani pienessä laukussa ja tälläinen sitten mukaani lähti:












Siinä minun Pochette Accessories nyt sitten on! Olen todella onnellinen, että valitsin tämän laukun, enkä Evaa. Onhan senkin ihana, mutta tämä vei minut täysin mennessään. 
Laukkuunhan kuuluu vain tuo lyhyt hihna, mutta halusin sen pidempänä (ajattelen, että se on käytännöllisempi), joten jouduin ostamaan pidemmän hihnan lisäksi. 

Nyt olen todella onnellinen uuden laukun omistaja! :)

Lounaaksi söimme Teatterin ihanat salaatit.


Illalla otimme vielä lasit kouhuvaa ja juhlistimme uusia laukkujamme. Oliahan meillä myös mansikoita ja suklaatakin. 


Ihana ilta oli, joka jatkui pitkälle yöhön. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.