lauantai 16. maaliskuuta 2013

Keväinen asu ja ostos

Aurinkoista lauantaita kaikille! 
Tänään olen toipunut epätoivosta kevättä kohtaa, kun aurinko paisto jo heti herätessäni. Niin ihanaa! Nyt vain toivon, että lumet sulaisivat mahdollisimman nopeasti ja, että lämpotila alkaisi hiljailleen nousemaan. Spring i'm waiting for you!
Auringosta innostuneena laitoin aamulla hieman kevyempää päälle ohuemman takin ja Conssien muodossa. Olen kaivannut tennareita koko talven!






Kaivoin kaapistani myös ikivanhat farkut, joita olen hieman kuluttanut.
Ette arvaakaan miten ihanat nuo valkoiset Converset ovat monen kuukauden Uggien käytön jälkeen. Tulee jo ne karvakengät korvista ulos tämän talven osalta. 

Viime viikolla vietetyn Naistenpäivän kunniaksi ostin itselleni jotain kauan haluamaani ja värinsä puolesta täydellisesti kevääseen sopivaa. 









Vihdoin ja viimein sain siis ostettua itselleni Tangle Teezerin ja kauniin pinkin värisenä. 
Mitä nyt viikon olen harjaa käyttänyt olen siihen todella tyytväinen!
Ehkä harjan vaikutukset tulevat esille paremmin hieman pidemmän käytön jälkeen. 
Kirjoitin joskus aikasemminkin kyseisestä tuotteesta ja postauksen voit katsoa TÄSTÄ!

Eiköhän tällä asulla ja harjalla se kevätkin kohta jo tule. Mä ainakin oisin siihen aivan valmis!

Aurinkoista lauantain jatkoa kaikille vielä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.