keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Valkoinen paita

Tauon jälkeen asukuvia on keertynyt kansioihin monien päivien osalta, joten tässä postauksessa on kaksi asu. 
Valkoinen paita!
Se on itselläni yksi vaatekappale, joka kuuluu ehdottomasti vaatekaappiin. Minulla on monia erilaisia versioita. On löysää ja tiukkaa, lyhyillä hihoilla, pitkillä ja 3/4 osasilla, kuvioilla ja ilman, kauluksilla ja ilman... Kaikkea on! Sen voi selittää vain ja ainostaan sillä, että valkoiset paidat ovat ehdottomasti suosikkejani.

Kansioihin on nyt jäänyt jemmaan kaksi asua valkoisella paidalla- toinen hieman siistimpi ja toinen rennompi.
Siistimpi ensimmäiseksi.




Mustaa, valkoista ja pinkit kynnet kruunavat sen! ;)

Sitten se hieman rennompi.




Vaaleat farkut, valkoinen paita ja tennarit. Minusta tämäkin toimii loistavasti!

Jos vaatekaapista ei löydy mitään muuta päälle valkoinen paita pelastaa aina.

Mikä vaate pelastaa sinut pulasta aamuisin?

Kivaa keskiviikkoillan jatkoa! :)

2 kommenttia:

  1. Voitko kuvitella, minä omistan yhden valkoisen topin. Näitä sun asuja katsoessa mietin, miten oon edes pärjännyt. Valkoinen perus t-paita onkin hankintalistalla ykkösenä.
    Mut on nyt tänä talvena ihan liian monena aamuna pelastanut ihan lemppariluottoneule ja hyvin istuvat farkut. Pitäisi pikkuhiljaa yrittää ehkä vierottautua irti siitä neuleesta ennen kuin se jää ikiajoiksi mun päälle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, tuota on todella vaikea uskoa :DD Mä en pärjäisi viikkoakaan ilman valkoista paitaa.
      Neule ja farkut ovat mulla heti kakkosena siinä aamun vaatekriisissä. Ovat neuleetkin hyviä vahtoehtoja, mutta valkoinen paita ehkä vielä parempi. Suosittelen kokeilemaan!! ;)

      Poista

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.