sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Poikkeus totuttuun

Sunnuntai-illathan ovat tunnetusti iltoja, jolloin olen pyhittänyt yhden postauksen viikon liikunnoille. Nyt kuitenkin edellisestä viikon liikunnat koosteesta on vierähtänyt viikko jos toinenkin. Flunssa vei itseltäni kaksi viikko etten voinut oiken tehdä mitään ja mielestäni olisi ollut tyhmää julkaista teille tänne jotain turhaa ja sellaisia liikuntapäiväkirjoja jotka olisivat olleet päivästä toiseen aivan tyhjiä. 
Tämä kulunut viikko on ollut todella kiireinen ja vaikka olen jo flunssasta hyvin parantunut olin tänään ainoa päivä, että salille ehdin. 
Ja kyllä se muutaman viikon tekemättömyys tuntui. En ole vähään aikaan ollut niin märkä.



Olin tänään ensimmäistä kertaa shortseilla ja hyvin tarkeni niissä salille pyöräillä.


Siis katsokaa nyt tuota paitaa! Ihan litimärkä!

Kyllä se treenaaminen taas hyvältä tuntui, mutta huomenna aamulla sängystä nouseminen voi tuottaa suuria ongelmia. 

Eiköhän tämä taas tästä parane ensi viikkoon mentäessä.
Tasan viikon päästä olisi muuten NaistenKymppi. Ja mua vähän pelottaa se! Nimittäin treenaaminen on jäänyt vähän vähälle, mutta ehkä sen jotenkin selvitän. Toivottavasti vaan ei ole kamala helle.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.