keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Hiukset part. 2

Kirjoitin teille ennen taukoa hiuksista ja siitä, että olisin halunnut tehdä hiuksilleni pienen muutoksen. (Postauksen löydät TÄÄLTÄ!
Nyt kampaaja käynnistä on kulunut jo jonkin aikaa, mutta halusin näyttää teille mitä tapahtui ja jakaa samalla muutaman ajatuksen.



Sanoin kampaajalla, että kaikki huonot saa leikata pois ja ajattelin, että se olisi noin 5 senttiä. Kuinka ollankaan hiuksiani leikattiin vaivaisest kaksi senttiä. Vaikka hiuksia lähti todella vähän pois huomasi eron heti. Hiukset olivat ja ovat edelleen todella pehmeät latvoista juurikin siitä syystä, että huonot saivat lähteä. 

Mä olen aina ihaillut ihmisiä, joilla on pitkät hiukset ja olen aina halunnut itsekin sellaiset. Totta kai jokaisella pienellä tytöllä kuuluu olla pitkät hiukset ja niin oli minullakin, mutta kesän tullen istuin kampaajan penkkiin ja minulle leikattiin todella lyhyt polkka. Se oli helppo aina kesäisin ja tykkäsin siitä. 
Kun ikää tuli lisää ymmärsin, että halusin pitkät hiukset ja sitten niiden annettiin kasvaa. En mennyt enää kampaajalle. 
Nyt kun hiukset ovat kasvaneet monta vuotta olen alkanut haaveilemaan lyhyemmästä tukasta. Sellaisesta pitkästä polkasta, josta kerroin sillon aikaisemmin. 
Nykyään tuntuu, että kaikilla on pitkät hiukset ja olen ajatellut, että olisi kiva erottua massasta tyylikkäästi hieman erilaisilla hiuksella.

Tulipa hieman turhaa höpinää, mutta mitä te sanotte?

(Eilen päivällä kirjoittaessani olin tätä mieltä, mutta illalla katsoin telkkaria ja sitten olinkin taas jo eri mieltä. Mä en osaa päättää hiuksieni kohtaloa....)


Kivaa päivää kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.