torstai 17. lokakuuta 2013

Mutaa

Ei kengissä, ei matoilla, ei kynsien alla vaan kynsien päällä.
Sain ystävältäni kesällä tuliaiseksi hänen reissultaan mudan värisen kynsilakan. Olin lakasta tietenkin todella kiitollinen ja miten ihanaa onkaan kun joku vielä jaksaa tuoda tuliaisia ja vielä sellaisia, mistä lahjan saajan todella pitää. Olin kuitenkin aluksi hieman epäluuloinen tätä mudan väristä lakkaa kohtaa, mutta kun syksy viimein saapui oli mun pakko sitä kokeilla. Ja se olikin täydellinen! Niin ihana syksyinen sävy ja hieman erilainen, kuin syksyinen viininpunainen, jota yleensä tykkään käyttään.


Pahoittelen nopeasti otettuja huonolaatuisia kuvia.

Kyseessä on Chanelin 505 Particulière ja mielestäni tämän parempaa syksy lakkaa ei ole!
Ystäväni kertoi, että myös tätä samaa lakkaa on nähty Victorialla. Kyllä on kuninkaallisella hyvä maku, tai sitten minulla! ;)

Mitä te tykkäätte tämän värisestä lakasta?

Pysykää muuten kuulolla, lakkoihin liittyvö kiva juttu on tulossa. ;)

2 kommenttia:

  1. Tykkään! Jaksan aina ihastella muiden kauniita lakkauksia. Ja varsinkin kun lakkaaja rohkenee käyttämään värejä maan ja taivaan välillä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Elisabete kivasta kommentistasi!
      Joskus aikoja sitten uskalsin käyttää vain nuden eri sävyjä, mutta hiljalleen olen uskaltaunut myös hieman rohkeimpiinkin väreihin ja tämä "muta" on yksi niistä.

      Poista

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.